СЕРВІС
За винятком необхідності періодичної заміни елементів живлення (батарейок) у ключах-брелоках та блоці керування, замок не потребує будь-якого спеціального обслуговування.
Незалежно від того, підключено замок до електромережі або працює тільки на батарейках, про необхідність заміни батарейок блок керування почне нагадувати світловими та звуковими сигналами після кожного відкривання замку завчасно, майже за два місяці до їхнього критичного розряду.
На випадок, якщо батарейки все ж таки розрядилися, замок має систему зовнішнього аварійного електропідживлення.
У разі розряду батарей у ключах-брелоках або втрати ключів-брелоків – є система аварійного відкривання замку пін-кодом, самостійно встановленим власником замку. І вже після того, як власник потрапить усередину, буде необхідно в залежності ситуації - або замінити батарейку, або перезаписати ключі-брелоки, що залишилися в наявності, заново, виключивши загублений або вкрадений.
При необхідності можуть бути виконані будь-які додаткові роботи – модернізація дверей, заміна або врізка звичайних механічних замків, відновлення геометрії дверного отвору у разі перекосу або просідання дверей, демонтаж та перенесення замка у нові двері, тощо.
У будь-якому випадку, цілодобова клієнтська підтримка 24х7 дозволяє вам бути у впевненості, що будь-яке питання буде вирішено в найкоротший час.